1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Sklep internetowy Amigo prowadzi sprzedaż towarów poprzez sieć Internet - sprzedaż ta prowadzona jest przez firmę: AMIGO Dawid Szymski, ul. Jagiellońska 37, 32-040 Ochojno NIP: 9442249126 REGON: 362422628.
1.2 Sklep oferuje produkty nowe, w pełni sprawne, objęte gwarancją producenta.
1.3 Oferta sklepu skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych, zwanych dalej Klientem.
1.4 Poprzez rejestrację Klient wyraża zgodę na wykorzystanie przez Dostawcę swoich danych w celach niezbędnych do przeprowadzenia transakcji kupna-sprzedaży. Wykorzystywanie danych osobowych klienta w celach marketingowych jest możliwe tylko wtedy jeżeli klient wyrazi na to zgodę w formularzu rejestracyjnym.
1.5 Prezentowane w sklepie zdjęcia towarów mogą nieznacznie odbiegać wyglądem od oryginałów.
1.6 Sklep Amigot zastrzega sobie prawo do błędów w opisach produktów, jak również cenach produktów i usług. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia i akceptacji potwierdzenia zamówienia przez Pracownika sklepu! Oferta sklepu internetowego nie stanowi oferty zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego, a Cena 0 zł nie stanowi w rozumieniu ceny wiążącej należy ją rozumieć jako błąd systemowy. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź do wprowadzania w nich zmian.
2. ZAMÓWIENIA
2.1. Złożenie zamówienia jest równocześnie deklaracją zapoznania się z regulaminem sklepu internetowego, oraz jego pełnej akceptacji.
2.2 Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie drogą elektroniczną bądź telefoniczną w ciągu 24 godzin w przypadku dni roboczych.
2.3 Zamówienie nie zostanie zrealizowane w wypadku podania niewłaściwych bądź niekompletnych danych przez Klienta.
2.4 Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym firmy Amigo w przypadku płatności przelewem, bądź w przypadku potwierdzenia telefonicznego danych z formularza zamówieniowego w przypadku płatności za pobraniem.
3. DOSTAWA
3.1 Zamówione urządzenia dostarczane są do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Klient może również samodzielnie odebrać zamówiony towar w siedzibie Dostawcy.
3.2 W przypadku wysyłki towaru "za pobraniem" Klient ponosi koszt usługi pobrania zgodnie z aktualnym cennikiem.
3.3 Termin realizacji zamówionych towarów określa wysłane do klienta potwierdzenie zamówienia.
3.4 Towar jest dostarczany pod wskazany na zamówieniu adres dostawy wraz z dokumentem WZ oraz Fakturą.
3.5 Wydanie towaru następuje po podpisaniu przez klienta listu przewozowego lub kopii faktury. Klient jest zobowiązany sprawdzić czy wszystkie zamawiane towary znajdują się w przesyłce. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących typów, ilości lub stanu dostarczonego towaru należy skontaktować się telefonicznie z osobą obsługującą Państwa zamówienie.
3.6 Opłata za dostawę pobierana jest przez kuriera przy odbiorze przesyłki. Na życzenie klienta koszty dostawy mogą być refakturowane.
3.7 W przypadku gdy klient osobiście odbiera towar nie ponosi żadnych kosztów dostawy.
3.8 Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta sposób.
3.9 Zamawiane towary dostarczane są poprzez firmę spedycyjną DHL lub UPS.
3.10 W przypadku gdy klient osobiście odbiera towar nie ponosi żadnych kosztów dostawy.
4. PŁATNOŚCI
4.1 Płatności za zakupione towary można dokonać w następujące sposoby:
a). Gotówka przy odbiorze towaru.
b). Za pobraniem. Opłata pobierana jest przez kuriera dostarczającego towar.
c). Przedpłata przelewem przed odbiorem na podstawie Faktury Pro-Forma.
d). Przelew z opóźnioną formą płatności zgodnie z umową handlową.
4.2 W przypadku złożenia zamówienia na towary nietypowe importowane lub produkowane wyłącznie na zamówienie klienta, klient zobowiązany jest do wpłacenia zaliczki, której wysokość ustalana jest z Dostawcą indywidualnie dla każdego zamówienia. Datą uruchomienia zamówienia jest w tym przypadku data wpłynięcia zaliczki na konto Dostawcy. Termin realizacji zamówienia liczony jest począwszy od tej daty.
4.3
Typy obsługiwanych kart płatniczych:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Blue Media
5. FAKTURY VAT
5.1. Faktura VAT zostanie wystawiona dla podmiotu gospodarczego po podaniu następujących danych w formularzu: nazwy firmy, adresu oraz numeru NIP zgodnie ze stanem rzeczywistym. W przeciwnym wypadku wystawiony zostanie paragon fiskalny dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej.
5.2 W przypadku odbioru własnego klient odbiera towar razem z oryginałem faktury.
5.3 W przypadku wysyłki zamówienia firmą kurierską faktura zakupu oraz dokument WZ wysyłany jest razem z przesyłką.
5.4 Na życzenie klienta faktura może zostać wysłana pocztą na adres widniejący na fakturze, inny niż adres dostawy.
6. REKLAMACJE
6.1. Wszystkie prezentowane w serwisie towary objęte są gwarancją producenta.
6.2. Podstawą do rozpatrzenia gwarancji jest karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu lub sam dowód zakupu w przypadku gdy produkt standardowo nie posiada karty gwarancyjnej producenta.
6.3. Na dostarczonej Państwu karcie gwarancyjnej znajduje się wykaz adresów autoryzowanych serwisów które przeprowadzają naprawy gwarancyjne.
6.4. Jeżeli karta gwarancyjna nie zawiera wykazu punktów gwarancyjnych, wadliwy towar należy odesłać do Dostawcy. Przed wysłaniem towaru należy telefonicznie ustalić z Dostawcą zasady i sposób wysłania przesyłki.
6.5. Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia nieuzgodnionej przesyłki.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
7.1 Zawartość Sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543. Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie Sklepu są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
7.2 W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.